Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 5 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GKA Bukowiec
Autor Wiadomość

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 164
Dołączył: 01-2015
Podziękowań: 842
Post: #1
GKA Bukowiec
[Obrazek: HGR7E5Q.png]

Cześć i czołem!
Jak część z was widziała w temacie ze screenami, wróciłem jakiś czas temu do edytora, mimo tysiąca przeżytych errorów jest w tym coś co przyciąga. Na początku bardziej się bawiłem niż tworzyłem coś konkretnego, pierwotny zamysł był taki żeby dołączyć to do Dopiewa, jednak zacząłem wszystko standaryzować pod siebie - nowe autorskie spliny, nauczyłem się robić proste obiekty, opracowałem dla siebie nowy system układania splinów AI. Skończyło się to tak, że Dopiewo budowane przez wiele lat, podczas których uczyłęm się też edytora zaczęło strasznie odstawać od nowej części więc ostatecznie stwierdziłem, że nowy projekt będzie powstawał jako niezależna mapa, a projekt Dopiewo zawieszam.

Czyli Dopiewa nie będzie, a co w zamian?

Na trupach Dopiewa powstało miasteczko Bukowiec - typowe małe miasteczko, około 30 tysięcy mieszkańców, położone na skraju aglomeracji jakiejś tam. Za tutejszą komunikację odpowiada samorządowy przewoźnik GKA - w rozwinięciu Gminna Komunikacja Autobusowa, który posiada flotę kilkunastu pojazdów, której przekrój jest typowy dla mniejszych miejscowości (przede wszystkim SU10, SM10 i Salusy). Siatka połączeń jest dosyć specyficzna przez to, jak bardzo rozciągnięte jest miasto - duże osiedla są zlokalizowane z dala od centrum. Do głównych zadań GKA należy połączenie wszystkich osiedli z centrum Bukowca, gdzie każda linia ma swoje zadanie. Przewoźnik wykonuje bardzo dużo kursów typowo szkolnych - w wakacje praca przewozowa spada o ok. 30%. Jego zadaniem jest też dowożenie podróżnych z centrum miasta do Dworca PKP, skąd można się dostać dalej szynobusem do stolicy aglomeracji. Ogólnie częstotliwości poszczególnych linii są mizerne (jeśli w ogóle można określić częstotliwość), jednak na wspólnych odcinkach zapewniono integrację i autobusy jeżdżą na przemian oferując np. częstotliwość 10 minut. :)

Co konkretnie będzie na mapie?

Na mapie będzie możliwość przejechania się większością zaplanowanych wcześniej przeze mnie linii. Są linie typowo miejskie, są też dowozowe, na mapie znajdzie się też odnoga podmiejska. Czas przejazdu jest naprawdę zróżnicowany - śródmiejskie linie "ogryzkowe" potrafią mieć do 3 minut przebiegu, natomiast najdłuższa szkolna trasa podmiejska to ok. 40 minut jazdy. Żeby zniwelować część ogryzkowych kursów, wprowadzono tzw. "łamańce" - jeden kurs obsługuje na raz dwie linie. W zrobionych już rozkładach istnieje wiele brygad wędrujących po trzech, czasem po czterech liniach. Oczywiście rozkład spełnia wymogi ustawy. W zależności od dnia jest on bardzo zróznicowany - dla przykładu komplet linii które będą dostępne dla gracza w dni szkolne robocze wymaga aż 9 pojazdów, natomiast w niedziele wszystko "ogarnia" jedna brygada.

A jak wygląda postęp prac?

Tak na prawdę mapa już jest całkowicie przejezdna. Jedyne co przedemną w edytorze to poustawianie jakichś reklam i banerów na niektórych odcinkach, dodać na części mapy pieszych itp. Zdecydowanie więcej pracy przedemną w notatniku, pokroju poprawek w HOFie czy stworzenie tekstur zimowych czy .surf. Myślę że zakończenie wszystkich prac to kwestia ilości wolnego czasu.

O kolejne pytania poproszę was, a teraz czas na esencję wątku :D

https://imgur.com/a/lXvE0h9
https://imgur.com/a/RntWhOu


Jakie linie będą dostępne na mapie?


Linia 4
Pierwsza ze śródmiejskich ogryzków. Odpowiedzialna za obsługę pseudo osiedla Rzekotki. Istnieje tylko dlatego, że na Rzekotkach zlokalizowany jest dom starości, z którego emeryci chętnie jeżdżą do miasta na "ryneczek" oraz Akademik, z którego pracownicy i nieliczni studenci dojeżdżają do filii wydziału rolnictwa i leśnictwa w śródmieściu Bukowca. Formalnie obsługuje też przyklejoną do Bukowca wieś Ostroróg, ale w praktyce większość kursów to tak na prawde łamańce z linii 7 i 8. Częstotliwości nie ma co komentować. Jeden z porannych kursów wydłużony jest do Dworca PKP i skomunikowany z najbardziej obleganym pociągiem. Czas przejazdu - ok. 4-10 minut, nie kursuje w niedziele.

Linia 6
Pierwsza poważna linia - ze Śródmieścia do wsi Okonek przez osiedla Łany i zanurzone w lesie Kniewie. Częstotliwość dobra jak na wsiobusa, bo co godzinę w szczycie (poza szczytem "okazjonalnie"). Kursy, do których nie dopłaca sąsiedni samorząd kończą trasę tuż przed granicą - na nowiutkiej pętli w Kniewiu. Do interesu jednak dopłaca Żabka, która w Okonku zlokalizowała centrum logistyczne i na jej budżet linia 6 robi dodatkowe kursy w godzinach zmianowych. Czas przejazdu to około 25-35 minut, trasa jest znacznie wydłużona ze względu na trwający remont ulicy Kniewskiej, przez co linie 6, 6A, 8 i 9 muszą jechać dłuugim objazdem przez Dąbki i Osiedle Zachód.

Linia 6A
Odnoga wcześniej omawianej linii, tyle że na rondzie w Kniewiu skręca w nowo powstałą ulicę Nowoszkolną i przejeżdża przez Cmentarz do pętli w Klukach, która jest położona przy kolosalnej szkole gdzie uczą się setki młodzieży z Bukowca i okolic. Czas przejazdu - ok. 25 minut, częstotliwość - w dni powszednie co godzinę, w sobotę okazjonalnie, nie kursuje w niedziele.

Linia 7
Trasa Świętopełka-Szpital, drugi ogryzek, pierwotnie wsiobus, jednak po wprowadzeniu bezpłatnej komunikacji miejskiej sąsiedni samorząd ze względu na koszty wybrał komunikację busiarską. W efekcie linia 7 została skrócona do granic miasta i istnieje tylko dlatego żeby Szpital miał połączenie autobusowe ze śródmieściem, stanowi też środek transportu dla śladowej ilosci mieszkańców Dąbek Północnych. Kursuje w dni powszednie co ok. 80 minut, w pozostałe dni - sporadycznie. Czas przejazdu - ok. 4-8 minut

Linia 8
Szkielet komunikacji miejskiej w kierunku południowym miasta. Kursuje ze Śródmieścia przez wspomniane wcześniej Kluki do osiedla Zagajnik, gdzie autobusy zawracają na... skrzyżowaniu. Wybrane kursy w godzinach "szkolnych" docierają do pętli w Klukach. Jedyna linia, która ma też kursy wariantowe do Zajezdni urokliwie położonej na totalnym końcu miasta na co codziennie klną dojeżdżający pracownicy (z wcześniejszej, lepszej lokalizacji GKA wykurzył deweloper, a miasto w tamtej chwili posiadało jedynie działkę po dawnym przedsiębiorstwie agroturystycznym, w efekcie warsztat GKA to... wyremontowana stodoła). Jest to najczęściej "łamana" linia z ogryzkowymi 4 i 7. Linia jest wyjątkowa ponieważ (szok) w godzinach szczytu kursuje częściej niż co godzinę, jak się dobrze trafi to nawet co 20 minut! :D Żeby nie było zbyt dobrze, kursy międzyszczytowe ze względu na długi objazd i próby zaoszczędzenia liczby wzkm obcięte są do Osiedla Zachód - dalej do Śródmieścia trzeba się przesiąść na coś innego.

Linia 9
Mieszanka 6, 6A i 8, prawdziwa linia szkolna, robi objazdówkę po bukowieckich szkołach startując spod Liceum w centrum miasta do pętli w Klukach. Wybrane kursy z Kluk (Kluków? :iksde:) wydłużone zostały do Okonka, żeby liczne towarzystwo mogło dojechać do szkoły w Klukach. Kursuje jedynie w dni szkolne w godzinach porannych i południowych, dopasowana do dzwonków szkół, czas przejazdu waha się od 20 do 40 minut.

Dla kartografów stworzyłem wektorową mapkę, przedstawia ona całe miasto jednak sprawne oko doszuka się przebiegu wymienionych linii, za niedługo stworzę również full schemat GKA (kto zgadnie z jakiego miasteczka "ukradłem" układ urbanistyczny, temu dam rep+ :D)

https://i.imgur.com/cUXTMiE.png

Prośba o pomoc

Mapa jest na ukończeniu i będzie musiała zostać zweryfikowana przez jakieś inne oko, więc jeśli jesteś doświadczonym mapperem albo ogarniasz temat i masz dużo czasu wolnego to napisz do mnie na PV a być może zwrócę się o pomoc przy testach mapy za jakiś czas :-)

Bardzo fajnie by było, jakby udało się stworzyć paczkę dedykowanych pojazdów specjalnie pod mapkę. Mam na myśli standaryzację kilku pojazdów typu Solaris, Jelcz - jeden sterownik, ta sama informacja pasażerska, wyprucie z pojazdu wszelkich urządzeń związanych z biletami. Flota GKA nie jest duża więc to by było raptem kilka modeli do modyfikacji - niestety ja do tych spraw mam lewe ręce ale jeśli ktoś chciałby się podjąć takiemu wyzwaniu to zapraszam serdecznie na PV, na pewno odwdzięczyłbym się wcześniejszym podesłaniem mapki;)

To chyba tyle, czekam na feedback!


Dzięki za 220 rep+
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.04.2024 08:09 przez skawek.)
19.02.2024 00:39
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Iwo , Solariskamil , kacper11179 , Allison , DespiKr , pabu24 , KMSzczecin , Mervin , omsiak23 , TomcatPL , Smoke , matix245 , Przemo11 , kuwwer11 , wodniak , P1otrek , A3d9k , bedi , patieło , RichardKrupi , Ghost Rider , AdamAkaAndrzej , ryszard , Jakuba , janswan , TEG2000youtube , PLOTEK.PL , kolu12 , Zimaleq999

Kierowca na Zlecenie
Użytkownicy
Liczba postów: 342
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 46
Post: #2
RE: GKA Bukowiec
Projekt zapowiada się ciekawie, te łamańce liniowe chyba wziąłes z Brodnicy?:D podobna tam taktyka jest, ale skriny pokazują nawet klimat tejże miejscowości
Zniecierpliwością czekam na ukończenie projektu - i cieszy oko, że jednak polscy maperzy chcą coś wrzucić do tego symulatora:)

19.02.2024 03:06
Szukaj postów Cytat

Hejter przodowy
Super Moderatorzy
Liczba postów: 652
Dołączył: 06-2014
Podziękowań: 709
Post: #3
RE: GKA Bukowiec
Wow, projekt wygląda świetnie, jest ładny i spójny pod względem całego planu. Mam nadzieję, że wydanie jest bliżej niż dalej:D


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

19.02.2024 09:03
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Konduktor5-8 , patieło

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,754
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #4
RE: GKA Bukowiec
Chcesz pan feedback, to masz Pan feedback i proszę nie marudzić:P

W skrócie - ależ to wygląda... Niesamowitą robotę robią naprawdę śliczne spliny, a cała mapa wygląda naprawdę fenomenalnie. Aczkolwiek nie byłbym sobą, gdybym nie wskazał kilku małych rzeczy, które przykuły moją uwagę:P Są to rzeczy bardzo subiektywne, typowo bolące mnie, tak więc nie traktuj tego proszę jako niesamowite czepialstwo, a drobne uwagi:P Screenów jest od groma, ale za wiele do gadania nie mam:
Klik! - przejście z linii ciągłej do przerywanej nie wyszło za ładnie.
Klik! - linie zatrzymania przed przejściem są moim zdaniem zbyt blisko samych pasów - wygląda to nie najlepiej. Zauważyłem to też na wielu innych screenach, można by chociaż co niektóre poodsuwać - sam bardzo rzadko widywałem, by były tak namalowane. Przy okazji ten typ linii poziomych wydaje mi się... nie wiem jak to określić, za ciemny? Zbyt stonowany? Przydałoby im się małe wybielenie.
Klik! - pobawiłbym się tutaj trochę tymi splinami, żeby te czarne ślady szły podobnie z tym, jak poprowadzona jest droga - dziwnie się te linie odrywają od śladu, chyba, że to jakieś świeże przemalowanie:P Jeśli tak, klimatu dodałyby ciemniejsze punkty w miejscu starych linii poziomych, jako proces ich "przysłonięcia" :D No i ta sama uwaga co przy pierwszym screenie, czyli linie poziome przy przejściu.
Klik! - dodałbym jakiś choć mały krawężnik wokół tych kamyczków na tego splina, co by się tak idealnie nie odrywało. Coś nawet w stylu krawężnika po prawej stronie, między ścieżką rowerową a chodnikiem.
Klik! - na tym chodniku po lewej dodałbym jakieś małe drzewka lub rośliny w donicach. Uzupełniłoby to fajnie przestrzeń.
Klik! - po stronie stacji brakuje choć jednego drzewa, przestrzeń wydaje się strasznie pusta. Przy okazji, za murem z prawej busz wychodzi na chodnik;)
A tego Atribo po lewej uwielbiam <3
Klik! - zabrudziłbym nieco bardziej te żółte linie, ewentualnie poszarpał im bardziej krawędzie - nie może być idealnie!:P
Klik! - bruk od asfaltu odcina się wręcz idealnie - można by dodać tam teksturę poszarpanego przejścia między jednym a drugim lub krawężnika jak na późniejszych screenach z zatoczkami parkingowymi.
Klik! - efekt psuje tutaj zdecydowanie odstająca od reszty tekstura trylinki, po pęknięciach widać, że miała być zużyta - ale jest za jasna i za czysta.
Klik! - to samo co wyżej, tyle, że z trylinką:D

Od siebie dodałbym też, że fajnie byłoby pomyśleć o chociaż małych tabliczkach z nazwami przystanków czy zatrzymującymi się liniami pod znakami D-15, nawet zwykłym czarnym tekstem na białej tabliczce, co by nie szaleć, coś trochę w stylu jak wyglądały słupki przystankowe na Lipawie z vBusa (https://i.imgur.com/tTsRDs6.png) - przy okazji własny D-15 z własną teksturą też dodałby nieco innego klimatu moim zdaniem, szczególnie, że miejscami są zrobione naprawdę śliczne wiaty! Uzupełniłoby to te przystanki na bank! Szczególnie, że niektóre znaki mają inne tekstury niż te z PLSigns.

Mówiąc ogólnie o całości projektu, klimat panujący szczególnie na zapomnianych częściach ze starymi, srogo połatanymi drogami jest nieziemski - gdyby nie forum, na którym piszę ten wywód, w życiu nie powiedziałbym, że to jest OMSI. Dbałość o szczegóły w niektórych miejscach mapy jest zdumiewająca, wszystko wygląda naprawdę przemyślanie, a sam koncept mapy i pomysł na to, jak komunikacja miejska w tej mieścinie działa bardzo mi się podoba. Spięte to z typowo polskim ruchem AI wygląda to naprawdę klimatycznie, a ten, ten, ten, ten, ten i ten screen powoduje, że ciężko mi jakkolwiek to skwitować. Byłem bardzo zamartwiony, jak przestały się pojawiać jakiekolwiek wieści nt. Dopiewa, szczególnie po tym, na co nastawił nas Biały Potok - Węglin, aczkolwiek Bukowiec jest w stanie godnie je zastąpić i stać się kolejnym projektem, na który bądź co bądź w większości martwa polska scena mapperska czekała od wielu, wielu lat i który stanie się kolejną ewolucją w symulatorze, w którym nikt nigdy nie myślał o projekcie na tym poziomie. Jeśli uda Ci się jeszcze pogodzić ten wspaniały styl z optymalizacją, pozostaje tylko zdjąć czapki z głów i trzymać kciuki, byś był w stanie go doprowadzić do końca.

Od siebie mogę co najwyżej zaoferować, że jeśli potrzebowałbyś pomocy w jakichkolwiek technicznych aspektach, czy to hofach, bitmapach, AI, testach, zgarnianiu uwag czy czymkolwiek, daj znać, pomogę jak będę mógł.

Wytrwałości i powodzenia!
~KMS


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.02.2024 13:00 przez KMSzczecin.)
19.02.2024 13:00
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: kacper_2000 , patieło

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 164
Dołączył: 01-2015
Podziękowań: 842
Post: #5
RE: GKA Bukowiec
@Kozłowski: łamańce akurat wziąłem z Oświęcimia, ale fajnie jeśli to rozwiązanie występuje w innych miejscowościach, to znaczy że jest to bardziej "polskie" niż myślałem :D

@KM Szczecin: dzięki za przyjrzenie się! Takie gówienka jak przejście przerywanej w ciągłą czy krawężniki przy chodniku już pominę bo to ingerencja w ciąg splinów więc musiałbym nad tym spędzić więcej czasu a korzyści będą mało zauważalne, poprzesuwam natomiast linie zatrzymania w poźniejszym czasie. Przyjrzę się też teksturom trylinki i żółtych linii poziomych. A atribo będzie jeździć :D

A co do słupków - mniejsze samorządy raczej tak nie bawią się w słupki, mam w planach jedynie powieszenie rozkładu i postawienie śmietniczka (choć i tego czasem nie ma). Za to często się bawią w "zdobienie" wiat jakimiś tabliczkami (szczególnie podkreślając, co to za gmina, często bardziej niż nazwę przystanku;) ). Zrobiłem szybko przykładowe ozdobienie wiaty EOS, którą zrobiłem na mapę i która w ostatnich latach jest niezwykle popularna "na wioskach", oceńcie jak to wygląda :)

[Obrazek: uCasDLW.png]
_______________________________

Sama mapa jako układ dróg, obiektów itp jest prawie ukończona, zająłem się więc drobnostkami które dodadzą mapie trochę "smaczku".

Po pierwsze, edytowałem pod siebie słynne busze Heira - niestety, w niektóre pory roku ze względu na format zapisania tekstury oryginalnie busze wyglądają bardzo brzydko, mają taką czarną poświatę. Dzięki własnym buszom mogłem się trochę pobawić ich teksturami :-) Dodatkowo, dzięki temu że ok. 95% splinów ma pliki .cti stworzone przeze mnie i są w wyodrębnionym folderze, to mogłem ujednolicić tekstury zimowe splinów na całej mapie a także wymienić je na nowe (co raczej przy większości map było pomijane). Oczywiście łaty i linie poziome są niewidoczne przy jezdni zasypanej śniegiem :D Tutaj próbka czterech pór roku:

[Obrazek: tatoJkF.png]
[Obrazek: VWJHB3n.png]
[Obrazek: KLwh6fJ.png]
[Obrazek: 4tjkCF9.png]

Stworzyłem też schemat linii na podstawie mapki, którą wam pokazałem ;) Dostępne linie to 4, 6, 6A, 7, 8, 9 oraz bonusowo szczytowe kursy linii 20 na trasie Obwodnica-Osiedle Zachód. Być może więcej linii i nowy układ komunikacyjny pojawi się w kolejnej wersji, jeśli takowa powstanie.

https://imgur.com/a/MzzMdMt

Dodatkowo zająłem się tworzeniem helperów. Wiem, jak męczące może być szukanie odpowiedniego route przy wielu wariantach linii, dlatego jakby kogoś na pętli zaskoczyła zmiana linii, którą obsługuje brygada albo, nie może zapamiętać wszystkich kodów (a w sumie wariantów linii dostępnych dla gracza jest 78, lub ma wątpliwości co do wpisywania linii łamanych, to na pętli jako helper będzie wisiała taka "ściąga" ;)

[Obrazek: JZc3iGk.png]

Jeśli ktoś będzie chciał przejechać się jakąś konkretną trasą/wariantem, to pomocne będą tabliczki przystankowe dla każdego przystanku końcowego. Będę polecać z nich korzystać, bo jak widzicie, szczególnie w weekendy ciężko będzie na coś trafić z biegu ;) Planuję też przygotowanie brygadówek, ale to po zaakceptowaniu rozkładów jazdy przez testerów.

[Obrazek: 6Fncbtx.png]
[Obrazek: GVo0uvI.png]

No i bonusowo filmik z jednej z najdłuższych tras na mapie - szkolnej linii w podmiejskiej odmianie. Stan wykonania mapy wygląda następująco: do przejazdu kolejowego stan wykonania to ok. 99%, a od przejazdu do śródmieścia to ok. 95% - został do wykonania ruch pieszych, dodanie wyboistości na bruku oraz duperele typu reklamy czy podpisy na budynkach.






Co do optymalizacji - ze względu na dużą ilość obiektów i duże natężenie dróg w śródmieściu występują spadki wydajności. W moim przypadku na moim nienajnowszym laptopie (GTX 1670, 8 GB RAM, obciążony OBSem) spadek wydajności w śródmieście nie miał większego wpływu na grę, jedynie czasami dłużej nowe tekstury się ładowały. Na razie to zostawiam, natomiast jeśli testerzy mi zgłoszą że faktycznie trzeba poprawić w tym miejscu wydajność to zajmę się tym.


Dzięki za 220 rep+
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.02.2024 22:30 przez kacper_2000.)
23.02.2024 21:08
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: bedi , KMSzczecin , Ikarus 132 , DespiKr , Allison , wodniak , ryszard

Ekspert ds. A21
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,940
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 985
Post: #6
RE: GKA Bukowiec
Urzekła mnie ta piękna, czyściutka, europejska pętla za europejskie pieniądze, wybudowana w środku niczego - obowiązkowo obok musi stanąć tablica z jakimś szumnie brzmiącym tytułem projektu, na który przyszło dofinansowanie! Wygląda to naprawdę wspaniale, lata spędzone na ćwiczeniu Dopiewa wyraźnie wyszły ci na dobre, bo wygląda to jeszcze lepiej niż tam!


Towarzystwo GórnośląskiegoOkręguPontonowoPrzemysłowyEnklaLubuska
PC: Procesor: Intel Xeon E5-2680V3 3.2GHz, Karta graficzna: Inno3D RTX 3060Ti 8GB, RAM: 64GB OS: Windows 10 64-bit
Laptop: Procesor: Intel Core i7 10750H 2.6GHz, Karta graficzna: NVidia GeForce GTX1650Ti, RAM: 16GB OS: Windows 10 64-bit

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

23.02.2024 21:13
Szukaj postów Cytat

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,754
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #7
RE: GKA Bukowiec
(23.02.2024 21:08)kacper_2000 napisał(a):  @KM Szczecin: dzięki za przyjrzenie się! Takie gówienka jak przejście przerywanej w ciągłą czy krawężniki przy chodniku już pominę bo to ingerencja w ciąg splinów więc musiałbym nad tym spędzić więcej czasu a korzyści będą mało zauważalne, poprzesuwam natomiast linie zatrzymania w poźniejszym czasie.

Fajnie jednak by było chociaż te linie poprawić - od czegoś w końcu jest snap:P Uwielbiam, gdy mapy są tak dopieszczone, jak mówiłem, to typowo moja opinia na ten temat;)

(23.02.2024 21:08)kacper_2000 napisał(a):  A co do słupków - mniejsze samorządy raczej tak nie bawią się w słupki, mam w planach jedynie powieszenie rozkładu i postawienie śmietniczka (choć i tego czasem nie ma).

To chociaż polecałbym wymodelować własny D-15 z nową teksturą, coś w guście jak te wielkie tablice ze znakami D-6 - na pewno doda swojskiego uroku:)

Odnośnie filmiku, pytanie mam do zapowiedzi - są one już finalne? Lektor zostanie? Przy okazji można poodsuwać kostki busstop na niektórych przystankach nieco do tyłu, co by AI nie jeździło za mocno po chodnikach i ludzie nie kierowali się głównie pod pierwsze drzwi.


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.02.2024 23:16 przez KMSzczecin.)
23.02.2024 23:11
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 164
Dołączył: 01-2015
Podziękowań: 842
Post: #8
RE: GKA Bukowiec
@KM Szczecin: zapowiedzi na razie zostają. Kostki busstop poprzesuwane tam gdzie trzeba było, a na przystankach pojawiły się dedykowane gabloty żeby choć trochę bukowieckie przystanki się wyróżniały :D

W tym poście bez zbędnego gadania - za to film z przejazdu linią 4, której głównym zadaniem jest obsługa "osiedla" Rzekotki. Ze względu na wydłużający się remont trasa linii jest dosyć pokręcona i miejscowo ciężka do przejechania. Nagrany został wariant linii, który dodatkowo zbiera ludzi z centrum miasta na dworzec, chwilę przed odjazdem porannych pociągów do sąsiednich miast.





Proszę jeszcze nie zwracać uwagi na czas przejazdu, będzie on jeszcze korygowany :-)
(no i na lagi, ale jak już mówiłem mam słaby sprzęt xD)

Prace postępują, co prawda troszkę się spowolniły ale koniec już blisko ;)

Pzdr


Dzięki za 220 rep+
07.04.2024 23:15
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Ghost Rider , KMSzczecin , Konduktor5-8 , long , Pirzmak , wodniak , kaaasper13 , PLojTEk , RichardKrupi , NarutoMan , ibomba , Jakuba , koos , szymon kuśnierczak
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: